Veelgestelde Vragen

Bestelling en levering

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Antwoord:

  • Besteldeadline: 17:00 (GMT+01:00) Centraal Europese Standaard Tijd (Amsterdam)
  • Verwerkingstijd: 1-2 werkdagen (ma - za)
  • Levertijd: 5-10 werkdagen (ma - za)

Vraag: Wat zijn de verzendkosten?

Antwoord: De verzendkosten voor de bestelling zijn 100% gratis naar Nederland & België.

Ruilen en retourneren

Vraag: Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Antwoord: Ja. Je kunt elke bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Je bent wel zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. 

Vraag: Accepteren wij omruilingen?

Antwoord: Wij accepteren geen omruilingen. Als u een artikel wilt ruilen, volg dan de standaard retourprocedure voor het betreffende artikel en plaats een nieuwe bestelling.

Een retourzending moet altijd een Track & Trace-code bevatten. De afzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Hoe betaal ik mijn bestellingen?

Hieronder staan ​​de betaalmethoden die wij accepteren

  1. Visa
  2. Mastercard
  3. American Express
  4. Apple Pay
  5. Bancontact
  6. Google Pay
  7. iDEAL
  8. Maestro
  9. Shop Pay
  10. UnionPay

Volgen en traceren

Vraag: Waar kan ik mijn Track & Trace-code vinden?

Antwoord: In de bevestigingsmail. Op deze pagina kun je je e-mailadres en bestelnummer invoeren om je pakket te volgen.

Annulering van Bestellingen

We kunnen geen bestellingen annuleren nadat ze zijn geplaatst. Controleer uw productselectie nogmaals voordat u uw aankoop voltooit. Als u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op voor hulp.

Contact Informatie

Website naam: Stelzed
Adres: Anssenstraat 35, Sleen, Drenthe, 7841 EA, Nederland.

Email: 
info@stelzed.nl
Telefoonnummer: 
+31616580065

Klantenservice
Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 17:00 uur
Zaterdag en zondag: 11:00 - 18:00 uur
(GMT+01:00)

Wij streven ernaar om binnen 1 dag te reageren op al uw vragen en verzoeken.