Veelgestelde Vragen
Bestelling en levering
Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Antwoord:
- Besteldeadline: 17:00 (GMT+01:00) Centraal Europese Standaard Tijd (Amsterdam)
- Verwerkingstijd: 1-2 werkdagen (ma - za)
- Levertijd: 5-10 werkdagen (ma - za)
Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: De verzendkosten voor de bestelling zijn 100% gratis naar Nederland & België.
Ruilen en retourneren
Vraag: Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Antwoord: Ja. Je kunt elke bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Je bent wel zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.
Vraag: Accepteren wij omruilingen?
Antwoord: Wij accepteren geen omruilingen. Als u een artikel wilt ruilen, volg dan de standaard retourprocedure voor het betreffende artikel en plaats een nieuwe bestelling.
Een retourzending moet altijd een Track & Trace-code bevatten. De afzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Hoe betaal ik mijn bestellingen?
Hieronder staan de betaalmethoden die wij accepteren
- Visa
- Mastercard
- American Express
- Apple Pay
- Bancontact
- Google Pay
- iDEAL
- Maestro
- Shop Pay
- UnionPay
Volgen en traceren
Vraag: Waar kan ik mijn Track & Trace-code vinden?
Antwoord: In de bevestigingsmail. Op deze pagina kun je je e-mailadres en bestelnummer invoeren om je pakket te volgen.
Annulering van Bestellingen
We kunnen geen bestellingen annuleren nadat ze zijn geplaatst. Controleer uw productselectie nogmaals voordat u uw aankoop voltooit. Als u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op voor hulp.
Contact Informatie
Website naam: Stelzed
Adres: Anssenstraat 35, Sleen, Drenthe, 7841 EA, Nederland.
Email: info@stelzed.nl
Telefoonnummer: +31616580065
Klantenservice
Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 17:00 uur
Zaterdag en zondag: 11:00 - 18:00 uur
(GMT+01:00)
Wij streven ernaar om binnen 1 dag te reageren op al uw vragen en verzoeken.